آموزش درست کردن پیتزای خونگی خوشمزه و مخصوص

آموزش درست کردن پیتزای خونگی خوشمزه و مخصوص



مواد لازم پیتزا خونگی

خمیر خونگی
300 گرم گوشت چرخ شده
پیاز 1عدد متوسط
فلفل دلمه ای به میزان لازم
100 گرم قارچ
پنیر پیتزا
روغن
رب مقدار کمی
سس کچاب تند و شیرین به میزان لازم
زرد چوبه نمک فلفل آویشن و ادویه ی مخصوص ماکارونی

طرز تهیه پیتزا خونگی

برای تهیه ی پیتزا من پیاز رو سرخ کردم

گوشت چرخ کرده رو بهش اضافه کردم و خوب سرخ کردم بعد فلفل دلمه ای ریزخورد شده رو به مواد اضافه کردم بعد ادویه های مانند زرد چوبه و فلفل سیاه و آویشن و نمک و ادویه ی ماکارونی هم کمی زدم خیلی خوشمزه اش میکنه

و کمی رب به مواد اضافه کردم و گذاشتم با حرارت کم خوب بپزه

بعد در ظرف فر کاغذ روغنی انداختم و خمیر رو پهن کردم

همه جای خمیر رو سس کچاب تند و شیرین زدم ما تند دوست داریم و اینم بستگی به مزاجتون داره بعد گوشت چرخ کرده رو ریختم بعدیه لایه پنیر پیتزا رو روی گوشت چرخ کرده ریختم و قارچ هارو هم روی پنیر پیتزا چیدم

مراحل دستور پیتزا خونگی عکس 5
فر رو از قبل در دمای 180درجه گذاشته بودم ک تا گرم بشه

پیتزا رو داخل فر گذاشتم بعد اینکه خوب پخت گریل فر رو روشن کردم

نظرات