جملات زیبا در مورد دروغ

متن دروغ

متن دروغ در مورد پنهان کاری , عکس متن دار دروغ , جملات زیبا در مورد دروغ , ljk nv y

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع دروغ و دروغگویی را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

پست دروغ

وداع کردی

و گفتی که باز می‌گردی

چقدر لحنِ تو وقتِ دروغ شیرین است…

فاضل نظری

متن در مورد پنهان کاری

آدمی که دروغ میگه

مثل ماشینیه که نقص فنی داره

به هیچ وجه نباید بهش اطمینان کرد

جملات زیبا در مورد دروغ

هرگز نباید بخشید

کسی را

که به دروغ تو را کنارِ دلش نگه می دارد

و با تو عاشقانه رفتار می کند

تنها به این خاطر که

این روزهایش خالی از آدم است…

فرید صارمی

پروفایل قسم دروغ

‏هیچی مثل شنیدن یه دروغ

 باعث نمیشه که ازش تنفر پیدا کنی

ولی بدتر از اون وقتی که از خودت متنفر میشی

که چرا باورش کردی…

کنایه از دروغگویی

من برای اینکه بتونم باورت کنم

به خودم دروغ‍‍های زیادی گفتم!

متن در مورد صداقت و دروغ

به دروغ هایش عادت کرده بودم

فقط از این می سوختم که

برای اثباتش می گفت : به مرگ تو

متن درباره دروغگویی

یادت باشه بعد از یه دروغ

همه واقعیتا مشکوکن

اس ام اس دروغ

The most disappointing lies are

the ones you tell yourself.

ناامیدکننده ترین دروغ ها،

اونایی هستن که خودت به خودت میگی.

متن درباره دروغ

دروغ رو همه میگن؛

اما اونجاش به آدم فشار میاد

که همراه با شنیدن دروغ

خر هم فرض بشی

متن بلند درباره دروغ

تو را نمیبخشم!

نه برای آزار و اذیت های مداومت!

نه برای معشوقه گرفتنت!

نه برای کرور کرور دروغ هایت!

نه برای نماندن پای حرف هایت!

تو را نمیبخشم!

بخاطر تمامِ کسانی که بعد از تو

نتوانستم ذره ای دوستشان داشته باشم!

متن کوتاه دروغ

بعضیا انقد قشنگ دروغ میگن که

آدم حیفش میاد باور نکنه

نظرات