از سیاره ای دور با تو حرف می زنم

متن فاصله و دوری

متن فاصله و دوری استاتوس فاصله در مورد نیامدن عکس نوشته فاصله ها ljk thwgi 

در این مطلب گزیده ای از متن ها و جملات کوتاه و بسیار زیبا با موضوع فاصله و دوری از هم را آماده کرده ایم، برای مطالعه این متن های زیبا در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

متن دور افتادن از عشق

اونی که گفته : دوری و دوستی

یا طعم دوستی رو نچشیده

یا درد دوری نکشیده

متن فاز سنگین

طب مدرن،

طب سنتی،

طب سوزنی

همه را امتحان کرده ام

درد بی درمان است درد دوریت…

جملات زیبای فاصله

چه خوش خیال است

فاصله را می گویم

به خیالش تو را از من دور کرده

نمی داند جای تو امن است

اینجا در میان دل من

دلنوشته فاصله

از سیاره ای دور

با تو حرف می زنم

کجا بردی دل بی صاحب مرا …

دلنوشته دوری

به وسعت ندیدن نگاهت، خسته ام …

چگونه بشکنم

ثانیه های سنگین دوریت را ؟

متن رمانتیک فاصله

می توان پر کرد

فاصله های طولانی را

با یک پیام ساده و کوتاه

کافیست بنویسی:

هنوزم دوستت دارم

متن تیکه دار فاصله

آدمها آنقدر زود عوض می شوند …

آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی

به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه

بین دوستی ها تا دشمنی ها

فاصله افتاده است …

شعر نو فاصله

هرگز از دوری این راه مگو!

و از این فاصله ها که میان من و توست

و هرگاه که دلت تنگ من است،

بهترین شعر مرا قاب بکن

به نگاهت بگذار!

تا که تنهایی ات از دیدن من جا بخورد!

و بداند که دل من با توست

و همین نزدیکی ست

متن فلسفی فاصله

از ذهن تا دهن

فقط یک نقطه فاصله است

تا ذهنت را باز نکرده ای

دهنت را باز نکن

متن های خاص فاصله

من صبورم اما …

بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم

بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را

از شب متروک دلم دور کند

میترسم

ناب ترین اس ام اس دوری

استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …

شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !

من از دوری تو منقرض شدم …

کپشن برای زیر عکس خودم

خودمو نگرفتم…

فقط از بعضی از آدما  فاصله  گرفتم

استاتوس عاشقانه

لبخندت را چند وقتیست ندیده ام

برای دلم لحظه ای بخند

از همین فاصله ها

زیباییش را میفهمم


منابع :

جملات فاصله

متن فاصله و دوری

چه خوش خیال است

نظرات