طرز تهیه کباب تابه ای مرغ خوشمزه و مخصوص چرخ شده

طرز تهیه کباب تابه ای مرغ

طرز تهیه کباب تابه ای مرغ

کباب تابه ای مرغ یکی از انواع کباب های خوشمزه و بسیار پر طرفدار ایرانی است که به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. مقدار مواد لازم رو ننوشتم تا هر کس به سلیقه خود بتونه کم و زیاد کنه یا تغییرات بده. این کباب به دو صورت تهیه می شود یک روش مانند کباب کوبیده که گوشت چرخ می شود و یک روش مانند کباب چنجه که گوشت تکه ای سرخ می شود.

مواد لازم

  • سینه و ران مرغ
  • پیاز
  • فلفل دلمه
  • نمک و فلفل
  • زعفران
  • گوجه فرنگی
  • سیب زمینی سرخ کرده

دستور پخت

برای تهیه کباب تابه ای مرغ ابتدا تکه های مرغ را به همراه پیاز چرخ میکنیم. نمک و فلفل و زعفران آب کرده رو اضافه میکنیم و ورز میدهیم. چندساعت بماند تا مزه دار شود.وسپس مواد رو شکل میدهیم و در تابه ای که سس را آماده کرده ایم میگذاریم و فلفل دلمه ای و گوجه رو میچنیم و به مدت یک ساعت و نیم زمان میدهیم تا آماده شود و سپس با عشق کنار عزیزانمون نوش جان میکنیم. توصیه می کنم حتما کنار این کباب خوشمزه شربت گلاب رو هم فراموش نکنید چون طعمش فوق العاده خوشمزه میشه و کمتر کسی هست که دوست نداشته باشد.

طرز تهیه کباب تابه ای طرز تهیه کباب تابه ای ابدار مجلسی ترکیه زعفرانی در فر با مرغ چه کار کنیم کباب تابه ای جمع نشود جوادجوادی

کباب تابه ای نوعی کباب خانگی محبوب و بسیار پرطرفدار ایرانی است که بر خلاف کباب های سنتی و معروف ایرانی از آشپزخانه های منازل وارد منوی رستوران های بزرگ شده است. مواد این کباب خوشمزه تقریبا مانند کباب کوبیده است ولی روش پخت ان کاملا متفاوت است. ( رسپی کامل کتلت گوشت خوشمزه با روشی جدید )

طرز تهیه کباب کوبیده برای 10 نفر خانگی روی گاز حرفه ایی بناب خانگی در ماهیتابه با گوشت برزیلی ارزان سامان گلریز با سویا در فر روی توری

کباب کوبیده یکی از غذاهای بسیار معروف و سنتی ایرانی است که به عنوان یک غذای مجلسی هم شناخته می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با مطلب ( آموزش دستور پخت کباب کوبیده زنجانی بسیار خوشمزه ) همراه باشید.

طرز تهیه کباب بناب ساطوری , ادویه کباب بناب آذربایجان , فرق کباب بناب تبریز با کباب کوبیده , xvc jidi fhf fkhf

کباب بناب یکی از انواع کباب های خوشمزه و سنتی ایرانی است که اصالت آن متعلق به شهرستان بناب می باشد، برای مشاهده این آموزش آشپزی سنتی در ادامه با مطلب ( طرز تهیه کباب بناب ساطوری تبریز ) همراه باشید.

نظرات