طرز تهیه کوکو اسفناج مرحله به مرحله در فر رژیمی

طرز تهیه کوکو اسفناج

طرز تهیه کوکو اسفناج مرحله به مرحله در فر رژیمی اردبیلی نی نی سایت سوران جوادجوادی با مرغ xvc jidi     hstkh 

کوکوی اسفناج یکی از انواع کوکوهای سالم و خوشمزه ایرانی است که خیلی سریع آماده می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی فوری در ادامه با وبلاگ سبک زندگی ایرانی همراه باشید.

اسفناج یکی از سبزیجات فوق العاده مفید برای بدن به شمار می آید. در این مطلب طرز تهیه کوکوی اسفناج و مرغ را به شما آموزش داده ایم تا بیشتر از این سبزی پر از خاصیت استفاده کنید. طرز تهیه کوکوی اسفناج را در ادامه ببینید. با ما در این مطلب از سلام نو همراه باشید تا طرز تهیه ی کوکوی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای ۴ نفر
اسفناج۳۰۰ گرم
سیب زمینی۳ عدد متوسط
تخم مرغ۳ عدد
زعفران دم کرده۱ قاشق چایخوری
زرشک (اختیاری)۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه اندازه کافی
روغن و زردچوبهبه اندازه کافی

دستور پخت کوکوی اسفناج

مرحله اول

ابتدا سیب زمینی ها را به همراه ۲ لیوان آب داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا آب جوش بیاید، حالا ۱۰ دقیقه صبر می کنیم و پس از آن سیب زمینی های نیم پز شده را آبکشی می کنیم و پوست می گیریم.

مرحله دوم

در ادامه سیب زمینی ها را با رنده ریز رنده می کنیم و کنار می گذاریم تا از حرارت بیفتند و به خوبی خنک شوند. در ادامه پس از اینکه سیب زمینی ها خنک شدند، تخم مرغ ها را به همراه زعفران دم کرده و مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله اسفناج را پس از شستشو به صورت ساطوری ریز خرد می کنیم و به کاسه حاوی سیب زمینی ها اضافه می کنیم. حالا مواد را به خوبی ترکیب می کنیم تا کاملا یکدست شوند، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله کمی روغن به تابه اضافه می کنیم و صبر می کنیم تا روغن داغ شود. حالا با یک قاشق مقداری از مایه کوکو را بر می داریم و در تابه می ریزیم تا سرخ شود. پس از اینکه یک سمت کوکو سرخ شد انرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود.

مرحله پنجم

به همین ترتیب تمام مایه کوکو را داخل تابه می ریزیم تا سرخ شود. در صورت تمایل می توانیم مایه کوکو را به صورت یک جا هم داخل تابه بریزیم تا به صورت کامل سرخ شود. در پایان کوکوی اسفناج را به همراه نان سرو می کنیم.


مواد لازم برای تهیه کوکو اسفناج

روغن مایع به مقدار لازم

تره فرنگی ۲ عدد

اسفناج ۱۷۵ گرم

تخم مرغ ۵ عدد

پیازچه ۲ عدد

سبزی کوکو ۳ مشت

گردو به مقدار لازم

نمک و فلفل به مقدار لازم


طرز تهیه کوکو اسفناج

پیازچه را با کمی روغن تفت می دهیم و اسفناج را ریز می کنیم. سبزی کوکو را هم همینطور. پیازچه تفت داده شده را به مواد اضافه می کنیم.

تخم مرغ و نمک و گردو خرد شده را اضافه می کنیم. مواد را درون ماهی تابه ریخته و در آن را می بندیم. بعد که یک سمت آن سرخ شد طرف دیگر آن را هم بر می گردانیم.


طرز تهیه کوکو سبزی دونفره ضخیم مرحله به مرحله در فر شمالی با سیب زمینی با ماست برای ۶ نفر xvc jidi     sfcd


کوکو سبزی یکی از انواع غذاهای خوشمزه ایرانی است که امروزه به عنوان پیش غذا هم مورد استفاده قرار می گیرد، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با مطلب طرز تهیه کوکو سبزی دونفره ضخیم به صورت مرحله به مرحله همراه باشید.


طرز تهیه کوکو سویا نی نی سایت , دستور پخت کتلت سویا , شامی سویا , xvc jidi ahld s dh


کوکو سویا یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی ایرانی است که خیلی سریع اماده می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی رژیمی در ادامه با مطلب طرز تهیه کوکو سویا به روش اصیل شمالی همراه باشید.


طرز تهیه کوکوی شکم پر با سیب زمینی، مرغ، گوشت چرخ کرده، پنیر پیتزا، ترشی شمالی ایتالیایی مرحله به مرحله


کوکوی شکم پر یکی از انواع کوکوهای خوشمزه ایرانی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با مطلب طرز تهیه کوکو شکم پر سوخاری با فیله مرغ و قارچ همراه باشید.

نظرات